25 October 2014

What's this? There's white things in the air

Ihan turhuuttani ja tylsyyttäni ajattelin listata muutamia joululahjatoiveita.
Multa siis kysyttiin muutama viikko takaperin, mitä mä haluaisin.
En osannut vastata.
Kuten en osaa vastata liian yllättäen esitettyihin kysymyksiin.
Nyt kun olen miettinyt, niin tiedän.

Samsung Galaxy Note Edge
Tätä mä yritin ennakkotilata tuossa yksi päivä; menetin hermot ja aloin itkemään. Oikeasti. Vitutti niin jumalattoman paljon. I know, puhelimen tähden.
Tätä mä oikeasti tarvitsisin. Minun ensimmäisen sukupolven Noteni vetelee aikalailla viimeisiään. Välillä menee niin hermo, kun mikään ei toimi.
Mä ihastuin tähän puhelimeen heti ensisilmäyksellä. Silloin kun siis se esiteltiin, ja Note 4 myös. Valitettavasti silloin oli ilmoilla tieto, että Edge ei saavu Suomen markkinoille. Olisin melkein voinut kyyneleen tirauttaa (taisin kyllä asiasta aika paljon poikaystävälleni avautua). Päätin sitten, että Note 4 that is. Sitten kuulinkin, että kyllä, Edge tulee Suomeen. Hypin riemusta, olin valmis tekemään kaikkeni saadakseni kyseisen kapineen, mutta ei. Kun ei mikään voi vain toimia. Siksi joululahjatoive.
Oi kyllä, puhelimesta voisi vuodattaa vaikka meren kokoisen tekstin.

Ompelutarvikkeita
Taustatarinana voisin kertoa, että olen pienestä asti halunnut olla muotisuunnittelija. Ala-asteelta asti piirtelin vihkoihin luonnoksia vaatteista. Olen muutenkin kiinnittänyt paljon huomiota vaatteisiin ja pukeutumiseen. Muotia en seuraa pukeutumistani miettien, mutta kyllä sieltä aina löytää jotain inspiraatioita päähänsä.
Tässä nyt kun on uusi mahtava suhde ollut aluillaan, olen saanut lisää inspiraatiota toteuttaa itseäni luovilla tavoilla. Ompeleminen on yksi niistä. Minulla on nytkin monen monta visiota päässäni, monen monta luonnosta. Tosin kaikki vielä aivoissani. Haluaisin nyt alkaa toteuttamaan näitä päästäni pursuavia ideoita, ja ehkä jopa joskus tulevaisuudessa tienaamaan näillä visioilla, who knows!
Mutta tietenkin tähän tarvitaan myös

Ompelukone
Kun minulla ei kerran ole ompelukonetta ollut, olen joutunut raahaamaan kankaani, luonnokseni ja korjattavat vaatteet sadan kilometrin päähän isälleni. Turhauttavaa, eikös. Helpompaa olisi tulevaa ja kaikkea ajatellen, että minulla olisi ikioma rakas ompelukone, jota voisin sitten paijata ja polkea.

Sovitusnukke
Kyllä, ja tämä mieluiten minun kokoisenani (melkein voisin tämän kyllä itsekin tehdä, koska kallis). Kerran kun vaatteita alan itse tekemään ja kaavoittamaan, olisi sovitusnukke todella iso helpotus. Ja kun kerran aluksi alan itseäni varten renttuja tekemään, se olisi mahtavin asia ikinä, kun se olisi juuri ja melkein saman kokinen kuin minä.
Olen ehkä liikaa katsellut Muodin Huipulle -sarjaa, silloin kun katselin joskus televisiota.
Mutta ah, oma sovitusnukke, miettikää kuinka paljon se säästäisi vaivaa ja aikaa!

(Rahaa)
Heh, kuka ei rahaa toivoisi.. Varsinkin työttömänä. Rahaa toivoisin ehkä puhelinta varten (koska tiedän, että se on aivan liian kallis minulle sekä jokaiselle, jolta tulen jouluna lahjan saamaan), tai sitten ihan ruokaa, vaatteita ja kaikkea muuta varten. Luultavasti menisi säästöön.

Olisihan sitä muutamia muitakin (ehkä vähän ylivedettyjä, kuten on tuo puhelinkin mmmmhh) joululahjatoiveita, mutta ne jätän suosiolla pois listalta. Kuten uusi kameran runko (vaikka 7D tai 5D..) ja muutamat kivat objektiivit ja vaikka vähän merkkirenttuja ja sen sellaista.

Ajatuksissani ei nyt tällä hetkellä ole muuta.

No comments:

Post a Comment