20 October 2014

Mul on kaikki hyvin tänään

Hellurei pitkästä aikaa!
Kirpparipostausta isken myöhemmin tulille, malttakaa odottaa. ;)

Elämä on kyllä jännää, ja ihanaa.
Mä en kaipaa lihaa.
En tipan tippaakkaan.
Maitoakaan en käytä kuin pakosta (leivokset ja ruoka jos jonkun muun tekemää ruokaa syö, sama kananmunissa).
Mä myös lopetin sokerin ja herkkujen suurkulutuksen (kyllä, se lähtee aina minulla käsistä).
Kerran viikkoon on herkkupäivä, mihin sisältyy sipsit, karkit, kaikki makeiset, jäätelöt, ja ennen kaikkea alkoholi.
Mietin aluksi, että kerran kahteen viikkoon tai kerran kuukauteen, mutta nyt kun yksi herkkupäivä on takana, niin jotenkin viikko tuntuu pitkältä ajalta.
Vaikka sitä se ei todellakaan ole.

Muutoksia muutoksia siis.
Eikä siinä vielä kaikki.
Mä ajattelin yhden blogipostauksen ja muutaman artikkelin jälkeen kokeilla sellaista asiaa kuin rintaliivitön elämä.
Kyllä, ja vielä talvella!
Mua ei huoleta ihmisten katseet tai mielipiteet asiaan, jos nännit nyt vähän näkyy niin mitä sitten, onhan meillä kaikilla sellaiset!
Mua ei oikeastaan huoleta muuta kuin löysien paitojen pitäminen.

Mulla siis menee todella hyvin! Mä en voisi parepaa elämää tässä vaiheessa kuvitellakkaan. :)

No comments:

Post a Comment