9 September 2014

Tähän mä pissaan!

Mua vähän pelottaa, että musta on muuttumassa naisolento.
Siis tokihan mä fyysisesti olen.. mutta..

Mä olen katsellut paljon elokuvia tässä.
Ja mä olen itkenyt surullisissa kohdissa.
Ja onnellisissa.
Esimerkiksi, katselin How To Train Your Dragon 2.
Ja itkin, kolmesti tai neljästi.

Mä olen myös itkenyt onnellisuudesta muutaman kerran.
Siitä en ole tainnut mainitakkaan.

Mä en oikein osaa sanoa, mistä tämä johtuu.
Ehkä mä en vaan ole itkenyt niin pitkään aikaan?
Ehkä mun stressaaminen purkautuu?
Mistä mä muka stressaisin?
Mitä vittua nyt taas?

Vaikka tämä ei olisikaan naiseksi muuttumista, niin mua pelottaa silti.
Mitä musta on tulossa?

2 comments:

  1. tervetuloa tissieläinten klaaniin, itsehän itken aina koskettavien tamppoonimainostenkin aikana.

    ReplyDelete