8 September 2014

Something unusual, something strange

Mä olen alkanut hiuskriiseilemään.
Olin tuossa Orivedellä Reikäreuna-elokuvafestivaaleilla muutaman mukavan päivän.
Selailin sitten sieltä otettuja kuvia ja voi herran jestas..
Mikä tää mun ryhti on?
Miksi mun hiukset näyttää tolta?
Miksi mä näytän tolta?
Voitte uskoa, että mä olen istunut selkä aika perkeleen suorassa kotiuduttuani.

Tämäkin! Mä seison tuolla nurkassa. Katsokaa nyt mikä ryhti! Kuva: Paavo Pykäläinen

Mutta!
Mulla ei ollutkaan siellä mitään hirveää määrää hiustenlaittotuotteita mukana.
Kampa, muutama paska pinni ja ponnari.
Ja hiusöljy, ja hiuspuuteri.
Kriiseilin myös jo paikan päällä mun hiuksia. Vittu tätä.

Ja tämä istumaryhti! Voi herranjumala... Ja toi tukka... Kuva: Paavo Pykäläinen

Mä kaipaan mun pitkiä hiuksia.
Kärsivällisyys ei meinaa riittää.
Kun nää edes olisivat jo muutaman sentin pidemmät, että saisin nämä kiinni.
Kyllä se siitä..
Tungen ehkä tekorastat päähäni kuukaudeksi.
Jos viitsin, jaksan tai haluan tehdä niin paskan jutun mun hiuksille.'
Katsotaan, katsotaan..

Voi tukka tukka tukka.......... Kuva: Paavo Pykäläinen

Välillä olen myös mielessäni punninnut pidennysten ostamista.
Taidan kuitenkin jättää väliin.
Liian kallista moinen.

Ehkä se tästä, ehkä mä vaan laittautuisin joka päivä niin olisi hyvä.
Jos jaksaisi.

No comments:

Post a Comment