19 September 2014

Niin hyvää puuta se on

Mä tulin nyt kertomaan mun unesta, kun vielä muistan sen.
Olin jossain.. paikassa, missä menin sitten alakertaan nukkumaan.
Keskelle parisänkyä. Kyljelläni.
Eli siis vein tilaa ehkä 50cm. Maksimissaan.
(Nukuin vielä ns. patjojen välissä, eli en patjatilaa oikeastaan vienyt.)

Noh, alakertaan tuli siskoni, siskoni kaveri S (ainakin lapsuudessa olivat kuin paita ja peppu, kausittain..) ja eräs uusi tuttavani H.
He halusivan pelata jotakin peliä, mutta olin kuulemma tiellä (vein kuulemma kaiken istumatilan).
Noh, siitä alkoi tappelu, sanoin että en vie tilaa paljon paskaakaan, kuten en vienytkään, mutta silti siskoni, S ja H alkoivat tappelemaan mua vastaan ja ärsyttämään ihan vitusti. Alkoivat siis tönimään ja kaikkea jännää... Minä aloin potkimaan (perusvastustusrintama) ja lopulta mä otin puutarhatontun (??) mukaani (se oli siis joku tärkeä juttu pelin toimivuuteen liittyen kai) ja juoksin nopeasti ALASTI yläkertaan, takapihalle puskan taakse ja vein tontun sinne.

Palasin takaisin alakertaan ylpeänä.
(Pakko sanoa, että tästä tulee mieleen muistot lapsuuden riidoista..)
Noh, mun haukkumista ja tönimistä ja sen semmosta jatkettiin, ja alakertaan asteli salkkareiden Heidi (eli siis Venla). H oli muuttunut joksikin muuksi salkkarinäyttelijäksi..
Venla sitten pelasti mut ja vei yläkertaan, lupasi katsoa jos mulle olisi joku mukavampi yöpaikka.

Siinä sitten mentiin takapihalle, ja sinne tuli hirveästi porukkaa.
Tapahtuman järjestäjä löysi puutarhatontun puskan takaa ja ihmetteli miten se on sinne joutunut.
Venlan kanssa vilkaistiin toisiamme ja hymyiltiin.

Menimme etupihalle, eli tapahtuman pääalueelle (alue muistutti etupihalta huomattavan paljon Reikäreunan Taistoa).
Siellä oli porukkaa hirveästi, julkkiksia.
En muista kuka julkkis, mutta joku muusikko tuli ensin juttelemaan jotakin.
Sitten tuli Vesa-Matti Loiri, joka oli varmasti 2,5m pitkä.
Ihmettelinkin ääneen, että kuinka Vesku nyt noin pitkä on kun olen aina luullut lyhemmäksi.
Ja Vesku sitten vastasi nauraen että ainahan hän on ollut niin pitkä ja laskeutui vähän matalammalle.
Että saisi mukavan puristusotteen perseestäni.
Vesku sitten lähti nauraen hetken juttelun jälkeen.

Menin sitten alueen lähellä olevalle nurmialueelle, missä oli myyntikojuja.
Yhdessä myytiin elokuvia.
Sieltä sitten bongasin the Wolf of Wall Streetin 2,90€, otin sen ja menin kassalle.
Annoin 3€, mutta kassa sekoili jotain, niin sain takaisin 1,10€. Toinen asiakas huomasi sen, ei sanonut mitään, tuhahti vain tyytymättömästi.
(Tosin tWoWS:in nimi ei ollut tWoWS, vaan Jordan & Naomi, kansikuvana toimi alempi kuva.)

Kuva täältä.

Palasin pääalueelle.
Alueelle oli juuri saapunut Leonardo DiCaprio ja joku muu julkkis, jota en muista.
He puhuivat täydellistä suomea.
Menin sitten varovasti Leoa nykäisemään hihasta ja englanniksi kehumaan hänen roolisuoritustaan tWoWS:issä. Leon kanssa sitten juteltiin siinä niitä näitä.
Leo sitten halusi mennä katsomaan pienen matkan päässä olevaa saunatilaa.
Menimme sitten autoon, minä istuin puoliksi Leon sylissä ja ajelimme mutkaista hiekkatietä pilkkopimeässä.
Leo alkoi hiplaamaan hiuksiani ja minä hänen.
(Tämä ei ole menossa mihinkään mihin sen luulette.)
Leo sitten tokaisi, että varmaan huomaan mitä hänen naamassaan ja hiuksissaan on.
Naamassa oli meikkiä ja hiukset täynnä vahaa.
Naurahdin vain ja sanoin, että hiukset pysyisivät paremmin paikallaan, jos hän olisi vielä päälle suihkuttanut lakkaa.

Sitten taisinkin herätä.
Oli se jännä uni.. Pitkästä aikaa.

Näin myös sitä ennen unta, että sain koneeni toimimaan.
Mun tietokone on siis vittu rikki.
Ja mä juuri jätin kannettavani murulle kun en tiennyt sitä täällä tarvitsevani....
Virtalähde tai emo paskana, kiitos kysymästä.
Luultavasti edellä mainittu.

- - - - - - - - - -

Huhhuh ja muuten HUOM OBS JNE!
Kun mä saan koneeni kuntoon, mä laitan tänne vähän tavaraa myyntiin.
Nettikirpparimeiningillä siis!
Paljon vaatteita (XS-M), muutamia kenkiä (36-37, ellei myös 38) myös!
Ja ehkä jotain muutakin, katsotaan katsotaan!

Ei muuta, hyvää perjantaita itse kullekkin!
Minä nautiskelen teestä ja auringosta kurkku täynnä limaa.

No comments:

Post a Comment