28 August 2014

Jos unet olisivat totta, mä en olisi tässä

Aivot ei toimi.
Mä en saanut viimeyönä oikein unta.
Taas jotenkin mennyt tilanne siihen, että uni ei vain tule.
Ja jos se tulee, se ei ole läsnä kauaa.

Pimeitä unia myös on, ja ne muistaa helposti, koska heräilee jokaisen unen välissä.
Mä näin yksi yö unta Kankaanpäästä.
Sitten unessa mä mietin, että miksi mä olen mun unessani Kankaanpäässä kun mä voisin olla vaikka murun kanssa, koska hänen vieressään nukuin.
Ja sitten herätin itseni unessa, koska en halunnut olla Kankaanpäässä.
Mitä vittua nyt taas hessu?

Näin myös yksi yö kaksi ahdistavaa unta.
Joku voisi luokitella ne jopa painajaisiksi, mutta.. ne vain oli unessa ahdistavia.
Aamulla oli vähän hämmentynyt olo, mutta ei muuta.

Ensimmäisessä oli demoneita, joilla oli pelottavat silmät.
Ainakin sillä yhdellä.
Ja ne demonit teki kaikkensa, että he voisivat tappaa minut ja kämppikseni.
Eivät onnistuneet.

Heräsin hetkeksi.

Toinen uni alkoi tosi mukavasti.
Asuimme kämppikseni kanssa järkyttävän isossa ja sokkeloisessa kartanossa kaksin.
Luonamme oli kylässä monen monta ihmistä, mm. muru.
Meillä kaikilla oli hauskaa ja mukavaa.
Jossain vaiheessa muru muuttui ihan eri näköiseksi.
Eräs vieras alkoi jahtaamaan minua ympäri taloa, aikeissa raiskata minut.
Hän sai minut kiinni..

Ja heräsin.

No comments:

Post a Comment