26 August 2014

I'm a sad sad man

Sä teet mut onnelliseksi.
Mä niin rakastan sun hymyä.
Ja sitä, että sä saat mut hymyilemään aidosti.
Ja mä jopa pidän siitä hymystä.

Mä en oikein enää tiedä, tykkäänkö mä susta vai en.
Sä saat mut epäilemään kerta toisensa jälkeen mun onnellisuutta.
Sä kyseenalaistat mun onnellisuuden.
Mä pidän siitä, että sä puhut suoraan.
Silti, sä sait mut taas kyseenalaistamaan mun tämän hetkisen elämän ja onnellisuuden.
Mene pois.
Älä vaikuta mun elämääni enää.
Ainakaan näin vahvasti.
Sä kuulut menneisyyteen.

Silti, mä hautaan mun kyseenalaistamiset.
Mä en aijo toistaa sun sanoja mun päässäni.
Mä hautaan sut kaiken sen mukana pois.

En voisi silti onnellisempi olla.
Mulla on nyt hyvä olla, täällä, elää omaa elämääni niinkuin mä haluan.

On surullista, kuinka suuresti mä vieläkin haen sun mielipidettä asioihin, ja annan sun mielipiteiden vaikuttaa mun elämääni.
Jos ei nyt enää, koskaan.

No comments:

Post a Comment