11 August 2014

I am not your enemy

Olen tässä muuten yrittänyt syödä vegaanisti.
Ihan siis puhtaasti vegaanisti, en vegetarisesti.

Mua on koeteltu, ja joskus on ollut tilanteita, kun on ollut pakko syödä lihaa tai eläinkunnan muita tuotteita.
Ei kyllä koeteltu sinänsä hirveästi. Ihme ja kumma, en ole kaivannut juustoja tai lohta..
Onneksi kotona ollessaan voikin nirsoilla ja syödä mitä haluaa.
Ehkä parasta yksin asumisessa.
Mutta en mä asu yksin, silti, periaatteessa.
Koska ei kämppis mun suuhun ruokaa kaada.

Voin muuten suositella: Vanilja-soijajuomaa + kaakaojauhetta.
Taisin nähdä taivaan.
Vaikka näkee sen kun menee parvekkeelle, huehue.


Mun mielestä on kiva ja hienoa syödä vegaanisti.
Tämä ei silti ole minulla kuin ihan hetkellistä.
Otan ruokavaliooni mukaan ainakin kalan.

Mukava puhua lyhyillä lauseilla.
Kuulostaa vammaiselta.
Näyttää ihan kivalta.

Tänään pitkästä aikaa saunaan rentoutumaan.
Olen sen ansainnut puunaamalla koko kämpän.
Jopa parvekkeen.

Peace out bitches. ~

No comments:

Post a Comment