29 July 2014

Tyytyväisyys on vain laskettu onni

siit lähetään
mihin päädytään
ehdotan et tähän paikalleen jäädytään

Mulla on vähän paha olo. Mä en tiedä, johtuuko se siitä, että mä olen syönyt ihan liikaa tänään, vai henkisistä asioista.
Mä veikkaan niitä henkisiä asioita.
Eikä se syöminen silti yhtään helpottanut.

ehkä sillon oisin hetken paikallaan
mun aika on palaneena savuna taivaalla
mä yritän tehä samaan aikaa kaikkee
kun yhteen keskittyminen on vaan liian vaikeet
mä oon lapsi hyppimäs taivaalta kuuta
en voi sitä saada mutten haluu mitään muuta

Mä myös mietin, että miksi ihmeessä mua olisi nyt kiinnostanut olla sulle muutakin kuin vain kaveri.
Miksi?
En mä silti luultavasti (ja toivottavasti) tule tekemään mitään.

mä toivon et must ois hyötyy
mut hyökyvät aallot sai sen toiveen syötyy
vaan tekemäl tätä mä joudun myöntyyn
et kuka hyvänsä voi tulla lyömään lyötyy
mut lyökää
kai mä kestän sen hengis
oon yksin mun kengissä
eri persoonat jengissä

Miksi ihmiset antaa ymmärtää (muttei ymmärrä antaa)?
Miksi te kaikki haluatte vaan leikkiä mulla?
Mä en ole lelu. Niitä saa kaupasta, jos te sellaisia kaipaatte.
Mullakin on tunteet.

tajusin et koko ajan kuljen unissani
peilikuva nukkuu ja oon kuollu muissa kuvissani
mut en voi tehä tälle yhtään mitään
en ennen kuin tunnen oireet luissani

Vähän lainauksia sieltä ja täältä, pääasiassa Pyhimyksen Salaisesta Maailmasta.

No comments:

Post a Comment