13 July 2014

I wish I could be more

Piilotin kaikki aikaisemmat viestit, koska koin ne ahdistaviksi. Anteeksi.
En varmaan ikinä palauta niitä näkyviin.
Blogin ulkonäköön on tulossa muutoksia, kirjoituksiini on tulossa muutoksia.
Tuntuu jotenkin typerältä aloittaa blogikirjoitus tällä tavalla, mutta täytyyhän minun teitä informoida asioista.

Cashew is back.

Mulla on jotenkin sellainen olo, että mä en hirveästi viitsi enää henkilökohtaisista asioista kirjoitella. Mistä sitten mukamas mun pitäisi kirjoittaa?
Vähän ajatusten virtaa tähän väliin.

Vihaan ihastumista. En voi sanoin kuvailla, kuinka vittuuntuneeksi se mut saa.
Mulla on sellainen kuva päässäni, että ihastumisen pitäisi olla ihanaa ja perhosia ja sateenkaaria yksisarvisilla.
Ei se ole.
Musta tulee hirveän paranoidi ja ahdistunut.

"Ei se oikeesti musta välitä."
"Oon vaan joku yks muiden miljoonan joukossa sille. En ole sen only one."
"Miksi tämmönen ihminen sitä kiinnostaisi?"
"Sillä on paremman näköisiä tuttuja, kyllä se niistä mielummin jonkun ottaa."

Mä en ole todellakaan kaivannut tätä tunnetta. Mä en halua tätä tunnetta.
Ottakaa se pois.

Ärsyttää kiintyä ihmisiin.
En suosittele, 0/5.

3 comments:

  1. Eihän ihastumiset liian helppoja saa olla, menee kaikki jännitys hukkaan muuten.

    Se kuva meni sit muuten aivan vituiks :( pelkkää mustaa suurin osa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oliskin jännitystä, mutta "tieto" siitä, että toista ei kiinnosta, ahdistaa ihan pirusti. Päätin haudata tunteen, tukahduttaa sen.
      Mikä kuva? :0

      Delete
    2. EIKU AIVAN! Mähän sanoin että siitä ei näy mitään! :D

      Delete