15 July 2014

I want you to smile again

Muutama päivä sitten törmäsin jännään "faktaan". Mielestäni tämä on todella jännä.


En koe, että mun itsetuntoni olisi hirveän alhaalla kuitenkaan, mutta mun on todella vaikea sanoa ei.
Kaikki jotka tuntevat mut vähän paremmin, tietävät tämän faktan.
Mutta näin niitä extempore-reissuja syntyy ja hauskoja muistoja kertyy.

Mun on myös hirveän vaikea päättää, mitä mä haluan.
Jos joku muotoilee kysymyksen "otatko appelsiini- vai vadelmamehua", niin minä vastaan yleensä "ihan sama, laita kumpaa vaan".
Vaikka luulisi valinnan olevan todella helppo, ei se aina ole.
Ja tämä pätee melkein missä asiassa vaan.

Mulla on muuten jo vähän parempi olo, kiitos kysymästä.
Se on jännä, miten itse saa manipuloitua oloansa.
Sen saa helposti paskemmaksi, ja vähän isommalla vaivalla paremmaksi.
Ehkä ulkoiset ärsykkeetkin auttavat asiaa.

No comments:

Post a Comment